min cv-site

Jag tänkte väl inte så här jättemycket, mer än att jag ville ha en enkel och stilren sida. När det gäller färgerna så går jag alltid till blått, grått, svart och vitt. jämnt! mmin tjej hatar det, speciellt ljusblått, som så klart e min favvofärg.

Jag gillar också enkelt och så. Fuskar också alltid genom att använda color guide i illustrator, som är grymt bra om man som mig inte riktigt är så bra på vilka färger som passar med vilka.

 

Jag tycker personligen att den är lättanvänd och lättnavigerad och så vidare, då det finns en enkel och tydlig meny osv. Den är heller ingen jättesite med 500 nästlade sidor.

ska lägga in text och en bild på mig så småningom iallafall för att liva upp den tillsammans med portfolion!

Kommentera

